luni, 31 ianuarie 2011

PAYPAL ÎN REPUBLICA MOLDOVA !

Deşi încă nu este disponibil oficial în Republica Moldova, PayPal într-adevăr funcţionează cu card din Republica Moldova. Azi am verificat cu succes contul meu PayPal cu card de la o bancă din R.M. Acum pot scoate bani de pe PayPal!
p.s. Pentru informaţii detaliate privind banca ş.a.  mă contactaţi pe email.
*Nu toate cardurile de la bănci din R. M. vor fi acceptate de PayPal.
* AlertPay este disponibil oficial în R. Moldova şi va funcţiona cu majoritatea cardurilor bancare.
Mai multe detalii AICI

8 comentarii:

  1. spunemi si mie la ce banca pot sa-mi fac un card ca safie acceptat de paypal sau alertpay
    scrie te rog raspuns pe adrian.casian@mail.ru

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara ! Imi puteti spune si mie acelasi lucru, va rog, la ce banca v-ati facut card care a fost acceptat de Paypal ? Daca puteti sa-mi scrieti pe contact.eurydia@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. spune-mi si mie de la ce banca pot crea card? ca din cite stiu deja nu mai merg cardurile din MD... scrie-mi te rog raspuns pe udar92@mail.ru

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Andrei! spun-mi si mie la care banci si care carduri anume (din RM) pot fi acceptate de PayPal.
    Scrie-mi te rog pe clickmoldova@yahoo.com.
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum se pare ca deja nu mai sunt acceptate. http://venit-in-plus.blogspot.com/2011/06/cardurile-din-republica-moldova-nu-mai.html

    RăspundețiȘtergere
  6. spuneti varog cum de transferat banii de pe saituri onlaine pe alert pay mi se cere pe saituri Account Id nustiu de unde sal iau miss.katea@mail.ru

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua tuturor, si la mine sa primit sa utilizez cardul meu din Moldova pentru paypal

    cititi http://text.md/paypal-cu-cardurile-din-moldova/

    RăspundețiȘtergere
  8. ce carduri sunt acceptate de paypal in moldova ? krysdangerous@mail.ru

    RăspundețiȘtergere