miercuri, 2 martie 2011

ATENŢIE! ONBUX NU MAI ESTE SIGUR PENTRU INVESTIŢII!

            UPDATE 2 (01.04.2011) . OnBux l-am mutat în lista site-urilor SCAM. Site-ul nu plătește deja de mai mult de 2 luni, cu toate că încă plătește instant și fără probleme unor membri, în principal membrilor standard care încă nu au investit. OnBux lucrează acum după schema plăților selective, adică îi plătește pe unii, iar pe alții nu îi plătește invocînd așa zisa ”lista de așteptare”, ne mai vorbind despre numărul enorm care au fost suspendați fără motiv pînă acum. Eu personal sunt membru Golden și am solicitat plata pe 28 februarie și nu am primit-o nici pînă acum. 
p.s. Se pare că contul lor PayPal a fost limitat deja. 
Foarte multe comentarii și informații utile despre acest site  pot fi găsite pe următorul link: http://ptc-investigation.com/onbux.aspx

            UPDATE 1 (30.03.2011) http://www.onbux.com/forum/topic?frmid=1&tpcid=71562
            Wow, Admin-ul OnBux (liv - SCAMMER) a emis acest nou anunț nou pe data de 23.03.2011 în care a iarăși a venit cu noi elogii și performanțe ale site-ului - cîte ore lucrează săracii, cîte luni sunt online, ce loc ocupă în topul site-urilor accesate, că au plătit deja 3 milioane de $, uitînd să menționeze un lucru foarte  neînsemnat - că mii și mii de membri care au investit cel mai mult în aceste site așteaptă să primească plățile de prin ianuarie și februarie, mulți dintre care deja au fost suspendați, iar restul vor fi suspendați pe parcurs - mai pe scurt spălare de creier. Nici nu a lăsat ca să poți adăuga comentarii pentru că se temea de cîte insulte va primi. De asemenea liv-scammer a spus că la moment 77 % din plăți se fac instant , iar restul manual (acestea restul nici nu se fac de fapt) iar el "speră că în cursul lunii aprilie, dacă totul va merge conform planului,  toate plățile să se facă instant (ceea ce în traducere înseamnă -  dați-ne voie să vă mai fraudăm încă o lună, vă rog, iar pînă la sfîrșitul lunii aprile probabil că ne vor descotorosi de majoritatea membrilor Golden, adică vom scăpa de datorii și apoi vom începe totul din nou cu membrii standard - vom aștepta ca ei iarăși să cumpere Golden ca apoi iarăși să găsim un alt motiv sau tot același motiv și să suspendăm conturile, să furăm banii și să ne continuăm afacerea noastră prosperă.)"
            
 p.s. La începutul lunii aprilie voi pune NoBux.... sorry OnBux în lista SCAM.
***
            Foarte mare precauţie pentru investitori! OnBux posibil să devină SCAM în curînd. Nici nu vă gîndiţi să băgaţi vre-un ban pe OnBux. Eu am cumpărat de vre-o lună şi ceva în urmă Golden şi regret acest lucru.
           Acest site este la moment unul foarte controversat deoarece o foarte mare parte din utilizatori sunt plătiţi instant şi fără probleme, în schimb majoritatea investitorilor, în special cei care au cumpărat Golden sunt puşi în lista de aşteptare şi care conform ultimului anunţ al administratorului (http://www.onbux.com/forum/topic?frmid=1&tpcid=61601) vor fi plătiţi în maxim 7-10 zile lucrătoare în cazul în care totul va fi OK cu contul lor. La momentul actual ca şi cum 75 % din membri (care se află pe "Lista albă") sunt plătiţi instant, in timp ce restul 25 % sunt supuşi verificării şi plăţile către ei sunt făcute manual timp de 7-10 zile lucrătoare. Pretextul invocat de ei este faptul că prin acest proces de verificare şi procesare manuală a plăţilor se vrea a elimina membrii care trişează sau fraudează sistemul. După ce vor trece acest proces de verificare acei membri care vor fi "curaţi" ca şi cum vor primi următoarele plăţi deja instant, ceea ce nu este 100 % adevărat, mulţi membri spunînd că după ce au trecut această verificare la umătoarea plată iarăşi sunt supuşi verificării şi totul se repetă din nou.
          Dar este şi mai rău de atît -  Foarte mulţi spun că deja aşteaptă mai mult de 7 sau 10 zile lucrătoare (chiar şi o lună sau mai mult) şi tot nu au primit nimic, nici o plată şi nici nu au fost informaţi despre starea contului lor...
          Conform anunţului menţionat mai sus, posibilele cauze pentru depăşirea perioadei de 10 zile lucrătoare la primirea plăţii pot fi:
          1. Acel utilizator a deschis o scrisoare către admiistraţie sau o postare pe forum cu privire la faptul că nu a primit plata şi astfel acel membru a fost aruncat la sfîrşitul cozii de aşteptare.
          2. Acel utilizator se află pe lista neagră pentru nerespectarea Termenilor de utilizare OnBux în trecut. Ca şi cum "acest cont nu a fost suspendat deoarece încălcarea fost una uşoară şi există posibilitatea unei continuări a relaţiei. (Acest utilizator va fi invitat să dea explicaţii pentru acţiunile sale prin intermediul sitemului support.). 
          Membrii care trimit scrisori adminsitraţiei cu privire la plată sunt automat puşi la coadă îl lista de aşteptare ca şi pedeapsă. Unii afirmă că întreabă despre cu toul altceva şi tot sunt puşi la coadă. Un membru OnBux chiar a dat un exemplu cum a scris 2 scrisori la OnBux şi a primit 2 răspunsuri identice, adică automate, ceea ce înseamnă că administraţia OnBux nici măcar nu citeşte scrisorile, cel puţin pe toate, şi trimite răspunsuri automate care te informează că ai fost plasat la coadă cu aşteptarea plăţii...
           Luni, data de 28 februarie am cerut şi eu plata şi am fost pus pe lista de aşteptare. Dacă administraţia OnBux este sinceră şi doreşte într-adevăr să plătească membrii săi cinstiţi (fapt de care mă cam îndoiesc), asta înseamnă că ar trebui să primesc plata cel tîrziu peste 2 săptămîni, adică pe data de 14 Martie 2011. Dacă nu primesc plata pînă la această dată, site-ul va fi multat în lista SCAM.

15 comentarii:

  1. Salut.
    Eu sint in aceeasi situatie. Am investit bani la sfirsitul lui ianuarie ca sa-mi iau Golden. Si niste plati am primit. Dar pe 18 februarie am facut o cerere de 36$ si nici pina acum nu a ajuns. Plus la asta nici nu pot sa scriu ceva pe forum, chiar daca tare mult pe el inainte de asta nici nu scriam. Si in aceeasi zi de 18 februarie, alt baiat din Moldova a facut o cerere asemanatoare si nici el nu a primit nimic.
    Daca apar schimbari o sa va anunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu la fel ma aflu, am facut investitie in onbux in suma de 140$ si am scos doar 5 dolari, cind am vrut sa scot 17 dolari la fel si eu am fost pus in lista cu verificare, deja a trecut termenul de 7-10 zile, au trecut vreo 23 zile si nu miam primit plata, si nici nu cred ca o voi mai primi...

    RăspundețiȘtergere
  3. salut
    un update ceva? au intrat pana la urma banii? ne mai pierdem timpul cu ONbux? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. salut,
    nu banii inca n-au intrat. Se pare ca site-ul continua sa plateasca membrii standard in principal care inca n-au investit
    de asemenea platesc pe unii golden care fie sunt moderatori sau sunt intr-un alt mod favorizati.
    daca site-ul inca va plateste puteti sa dati in continuare click-urile, cu toate ca despre o investitie nici nu poate fi vorba, nu investiti nimic in nici un caz. ei asta si astepata - sa investiti si apoi poate sa va arunce si pe voi in "lista de asteptare" (de fapt nu e nici o lista de asteptare - este o lista de persoane care nu vor primi banii niciodata)
    cred ca la inceputul lui aprilie voi pune site-ul in lista SCAM.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu astept o plata de 50$ !E clar!Si inca e in cele mai renumite top-uri ca fiind cel mai tare si serios!Astept plata de 4 saptamani!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu astept o plata de 10$ de pe 17.03 dar nimic acces pe forum nu

    RăspundețiȘtergere
  7. astept o plata inca de acum o saptamana,nu-mi amintesc ziua exacta fiindca nu am crezut ca o sa am probleme. suma ceruta de mine este de 16$ si ar fi prima data cand scot bani de pe onbux.inca astept.pe forum nu pot sa postez fiindca sunt pus pe lista de asteptare.

    RăspundețiȘtergere
  8. sa dus draq si onbux..odata ce iti iei golden iti da 2 3 plati...asa cum am scos eu 28 de dolari in 3 transe si pe urma lulu....si am investit 90 de para si am scos 30...minunat nu??magarii draq

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu tot din februarie astept plata de la astia

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc pt o asemenea informatie inca nu am apucat sa investesc in on bux dar intentionam sa fac asta.acum sa schimbat situatia
    sincer nici nu cred ca se pot castiga sume prea mari din astfel de siteuri oricat ai investi
    asa ca mai cu atentie
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am facut o retragere de 100 dolari in 30 ianuarie 2011 si nimic,pe forum nu mai pot sa postez,dar in prof apar plati prin paypal,desi acesta nu mai colaboreaza cu onbux-ul,dar acei care apar acolo cu incasari prin paypal nu incaseaza acei bani.Mentionez ca sunt golden cu peste 1500 de referali.Onbux este SCAM,deci nu investiti.

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu mi-am luat golden apoi am dat sa scot 11$ si am intrat in veridicare... sper sa revina ......

    RăspundețiȘtergere
  13. va rugam, fără cuvinte indecente; altfel comentariile vor fi șterse

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu pot intra pe onbux sub nici o forma, indiferent ce browser folosesc. Nu pot sa-mi fac click-urle zilnice. Stie cineva sa spuna ce se intmpla cu onbux? Parea un site serios.

    RăspundețiȘtergere
  15. Gata a disparut definitiv ! Lanseaza ei altul in curand cu acelas concept dar alta fata si iara o luam de la capat ;)) Astea sunt ptc-urile...bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere