sâmbătă, 25 iunie 2011

CARDURILE DIN REPUBLICA MOLDOVA NU MAI MERG CU PAYPAL?

           În aceeași sursă pe care am menționat-o inițial aici (http://torrentsmd.com/forum.php?action=viewtopic&topicid=196406&page=last&goto=9378218#9378218) acum se scrie că ”Nu mai merge nici un card de la băncile din Republica Moldova” cu PayPal. Amintesc că eu personal am reușit să verific contul meu PayPal (prin decembrie 2010, punînd ca țară - România) cu card din RM și contul funcționează în continuare fără probleme
          Pe acest forum se scrie că de la 1 aprilie nu mai merge nici un card din RM cu PP. Cu alte cuvinte, conturile deja verificate merg în continuare, pe cînd alte verificări PayPal cu card moldovenesc nu mai sunt posibile. De asemenea oamenii de pe acest forum scriu că la verificarea repetată cu cardul prelungit apare aceeași eroare. 
          Cine a încercat să verifice cont PayPal după 1 aprile, vă rog să scrieți aici ca să putem confirma veridicitatea acestei informații, adică dacă într-adevăr toate cardurile moldovenești nu mai merg cu PayPal sau doar unele din ele. 
         Apropo, o posibilă soluție este să te duci în România și să-ți faci card românesc, de exemplu la BCR. Din cîte am înțeles, nu este nevoie de viză de reședință, deși încă nu este clar cum vei putea scoate banii de pe cardul românesc în Republica Moldova; probabil că va presupune un oarecare comision adițional, mărimea căruia trebuie de aflat.

5 comentarii:

  1. Adevărat. Cel puțin cardul VISA Clasic (Victoria Bank) nu este valabil deja. Am urmat în tocmai pașii propuși pe blog și mi l-au refuzat din cauza țării în care e înregistrat (MDA).

    RăspundețiȘtergere
  2. Din informatiile de un blog http://esanus.wordpress.com/2011/03/19/cumparaturi-pe-ebay-cum-se-face/ UPDATE: CARDURILE ELIBERATE DUPĂ DATA DE 1 APRILIE 2011 NU MAI SÂNT ACCEPTATE ÎN SISTEMUL DE PLĂŢI PayPal.Adica se intelege ca sunt acceptate cardurile eliberate mai inainte de 1 aprilie ci nu "că de la 1 aprilie nu mai merge nici un card din RM cu PP" eu sincer vreau sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  3. salutare,
    la mine sa primit adaugarea cardului personal din Moldova la Paypal pe data de 21.02.2012

    cititi http://text.md/paypal-cu-cardurile-din-moldova/

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua tuturor, la mine a mers recent cardul de la agroindbanc cu succes.
    info adaugatoare pe http://text.md/paypal-cu-cardurile-din-moldova/

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am incercat si oricum nu mai merge

    RăspundețiȘtergere