joi, 30 decembrie 2010

CREAREA CONT ALERTPAY

Update: Alertpay a devenit Payza. 

Ce este AlertPay?
AlertPay este un sistem electronic de plăţi prin internet analogic cu PayPal. AlertPay este probabil cel mai popular sitem de acest tip după PayPal. AlertPay este diponibil oficial în mai multe ţări decît PayPal (190 de ţări), inclusiv şi în Republica Moldova. AlertPay a fost fondat în August 2004 în Montreal, Canada. Acum AlertPay are mai mult de 100 de angajaţi şi peste 5 milioane de utilizatori în toată lumea.
Cum  creăm un cont  AlertPay:
Trebuie să ai minim 18 ani pentru a putea crea cont AlertPay.
Apăsăm click dreapta pe banner-ul de mai jos şi alegem să deschidem în altă filă.


PASUL 1: Apăsăm pe "Sign Up Now"


PASUL 2: Alegem ţara, selectăm opţiunea "Personal Starter" şi apăsăm "Next Step"


PASUL 3: Completăm prima parte a formei de înregistrare şi apăsăm pe "Next Step"


PASUL 4: Completăm a doua parte a formei de înregistrare şi apăsăm pe "Final Step"


PASUL 5: Contul nostru este aproape gata. Rămîne să validăm adresa noastră de Email, apăsînd pe linkul de validare pe care il găsim în email-ul venit de la AlertPay. 


PASUL 6: Verificăm Email-ul nostru şi găsim scrisoarea de la AlertPay, o deschidem şi apăsăm pe link-ul de validare sau îl copiem şi îl înserăm în browser. Dacă email-ul de la AlertPay nu vine atunci adăugăm în contacte adresa noreply@alertpay.com şi solicităm să ni se trimită email-ul încă o dată.

PASUL 7 (ULTIMUL): După apăsarea pe link-ul din email va apărea următorul mesaj ceea ce înseamnă că adresa de email a fost validată, iar contul nostru AlertPay a fost creat cu succes şi este gata pentru utilizare.

Verificare Cont AlertPay
        Verificarea contului înseamnă furnizarea de date suplimentare care să confirme identitatea personală. Deşi nu este absolut necesară pentru a putea folosi contul (primi, trimite, scoate bani ), verificarea contului este foarte recomandată, deoarece va ridica limitele pe tranzacţii impuse conturilor neverificate.  În anumite cazuri, cînd tranzacţiile implică sume mari, AlertPay poate să ceară verificarea contului pentru a putea continua cu acele tranzacţii. De asemenea verificarea contului AlertPay va fi necesară în cazul cînd vom dori de exemplu să cumpărăm Golden pe NeoBux (deoarece NeoBux acceptă plăţi doar de la conturile verificate.) Unele site-uri de tip PTC vor plăti doar conturilor verificate etc. 
        Verificarea contului se poate face prin 3 modalităţi:
A. Depozit prin transfer bancar
B. Card bancar. AlertPay îţi trimite o sumă mică de 0.01 $ pe contul tău de card împreună cu un cod scurt pe care va trebui să introduci în formularul de verificare de pe contul tău AlertPay. Această sumă mică împreună cu codul respectiv va ajunge în 3-4 zile lucrătoare. Codul îl afli de la banca ta locală la care ai card prin intermediul extrasului de cont online sau direct de la bancă (prin telefon sau te duci la sediul băncii cu buletinul). 
C. Telefon Mobil şi Solicitare Cec
Opţiunea B de verificare cu cardul bancar mi se pare cea mai optimă.
B. Verificare Cont AlertPay prin Card Bancar.
1. Ne logăm pe contul nostru Alertpay şi apăsăm pe "Become Verified"

2. Alegem opţiunea "Credit Card Validation"


3. Introducem datele cardului şi apăsăm pe "Next"


4. Pe pagina imediat următoare va trebui să confirmăm datele introduse, după care AlertPay ne va anunţa despre faptul în în 2 - 3 zile lucrătoare pe contul nostru de card va fi transmisă o sumă mică de 0.01 $ care va fi însoţită de un cod din 4 cifre. Acest cod îl găsim în extrasul de cont al cardului pe care îl putem verifica online pe site-ul băncii la care avem cardul sau putem suna la bancă/secţiunea carduri şi solicita informaţia  cu privire la această tranzacţie. Acest cod va trebui să-l introducem în contul AlertPay pentru ca verificarea să fie completă.

Retragere Bani de pe AlertPay
De pe cont AlertPay se poate de retras bani prin 3 modalităţi: pe cont bancar, pe card şi prin cec. Modalităţile retragere Bani de pe AlertPay (ilustrativ). Cea mai optimă modalitate mi se pare retragere pe card bancar, de care mă folosesc şi eu însumi. Comisionul pentru retragere bani de pe cont AlertPay pe card bancar este 5 $, indiferent de sumă. Suma minimă pe care o poţi retrage pe card este 10 $ sau echivalentul a 10 $ şi maxim 500 $. Trebuie de luat în consideraţie că banca noastră locală la care avem cardul de asemenea poate să perceapă comision. Informaţia cu privire la taxele generale AlertPay pot fi găsite pe site-ul alertpay, AICI... 
Cum retragem bani de pe cont AlertPay pe  card bancar:

 1. Ne logăm pe contul nostru AlertPay şi apăsăm pe "Withdraw"

2. Alegem opţiunea "Credit Card"

3. Introducem suma, alegem cardul (în cazul în care avem mai multe carduri) şi apăsăm pe "Next"

 4. Pe pagina imediat următoare va trebui să confirmăm tranzacţia apăsînd pe "Confirm": În 2-4 zile lucrătoare vom primi banii pe card. Efectiv, plata se primeşte cam într-o săptămînă.

 Informaţii utile cu privire la AlertPay putem afla pe Forumul NeoBux în Română http://www.neobux.com/forum/?/24/141451/ALERTPAY/
*  Ultimele noutăți și anunțuri despre AlertPay pot fi găsite pe blogul oficial AlertPay aici http://blog.alertpay.com/

NOUTĂȚI ȘI SCHIMBĂRI  IMPORTANTE:
19.04.2011: Retragerile de bani pe card sunt temporar indisponibile. http://blog.alertpay.com/2011/04/credit-card-withdrawals-and-validation.html
Retragerile prin transfer bancar și cec rămîn funcționale. Atenție, important, citiți aici.

7 comentarii:

  1. am încercat să-mi deschid un cont alertpay dar nu știu de ce nu mi s-a trimis nici un email. am trimis un mesaj eu, dar nu am primit nici un răspuns. Ce pot face ?

    RăspundețiȘtergere
  2. incearca sa adaugi in lista ta de contacte adresa de email noreply@alertpay.com

    uite aici mai multe informatii despre de ce email-ul de validare nu avenit si ce sa facem https://helpdesk.alertpay.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=15

    daca dupa cele de sus nu merge atunci contacteaza administratia
    aici https://helpdesk.alertpay.com/index.php

    sau foloseste alt email pentru inregistrare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ce fel de card (visa/visa electron) , de la ce banca este cardu cu care ai facut validarea contului ???....

    RăspundețiȘtergere
  4. referitor la banca, card scrie-mi te rog pe email

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut. am si eu o problema.Am bagat card la alertpay.am fost la banca si am luat extras de cont unde scrie tranzactie in asteptare 1.51 euro.A trecut o saptamana le-am scris, si ei mi-au spus ca au probleme cu visa si master card. La verificare card nu este cod de 4 cifre.Deci cand vreau sa verific cardul imi apare contul meu si mai jos scrie;This amount will appear on your credit card in 2-3 business days. If you do not see the charge within 5 business days, please contact Customer Support .
    Enter credit card charge:€1. .......
    .Am introdus 51 pt. ca eu cred ca trebuie sa pun taxa care apare pe extras(1.51euro) si nu poti decat 2 cifre sa pui, dar degeaba. O sa le mai scriu, dar daca poti sa ma ajuti cu ceva iti multumesc.Daca introduc contul bancar scrie acolo ca in lei sa fie. Asa este?
    Pe principiul ca toate mi se intampla numai mie, am probleme si la paypal. M-am bagat in toate prostiile pe siteul meu si acum m-am inecat. Am introdus cardul cu toate datele nr.card , cele 3 cifre din spate,data expirarii si la confirm card to raise limit si imi spune cand o sa dau pe deplasare o sa-mi ia 1.5euro. si apas si scrie ca este in imposibilitatea de a verifica acest card si sa pun altul. Primul a fost master card, si am mai pus inca unul visa si tot asa. le-am sters , le-am pus din nou ,dar degeaba Le-am scris si ei imi raspund cu intrebari. Daca am bagat bine datele,daca este vina bancii prin online.Ce sa fac? La astia nici nu stiu macar daca pot sa le dau contul bancii.Sa fac card la alta banca? De scris le mai scriu eu ,dar daca ei scriu 2 cuvinte si restul sunt copiate cu intrebari, tot degeaba. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Detin un card VISA ELECTRON BCR pe care am incercat sa-l activez dar mi-a aparut urmatorul mesaj.Due to temporary difficulties we cannot process MasterCard/Visa transactions at this time. Please try again later, or use an American Express card.

    RăspundețiȘtergere